آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شایعه انتقال بازی‌های شهرخودرو از مشهد به تهران

  • کد خبر: ۱۰۵۱۸۵
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
شایعه انتقال بازی‌های شهرخودرو از مشهد به تهران
درپی کوچ قطعی نساجی و احتمالی فجر از ورزشگاه امام‌رضا (ع) مطرح شده که شاید بازی های شهرخودرو هم در مشهد برگزار نشود!

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر ورزش‌وجوانان در اتفاقی کم‌نظیر، ورزشگاه آزادی تهران را برای برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی فوتبال به‌صورت رایگان در اختیار تیم نساجی مازندران قرار داد! دستور حمید سجادی درحالی صادر شده که تیم نساجی چند صباحی است بازی‌هایش را به‌دلیل بازسازی ورزشگاه وطنی قائمشهر به مشهد آورده است و در بازی‌های خانگی مقابل حریفان در ورزشگاه امام‌رضا (ع) در شهر مشهد به میدان می‌رود.

امکانات شیک و نوین این ورزشگاه نه‌تنها قائمشهری‌ها، بلکه شیرازی‌ها را هم به این واداشت که به‌دلیل کیفیت نامطلوب حافظیه به مشهد بیایند و بازی‌های خانگی‌شان را در این ورزشگاه برگزار کنند. با وجود این، حالا وزیر ورزش ورزشگاه اول فوتبال ایران، یعنی آزادی، را رایگان در اختیار مازنی‌ها گذاشته است تا نساجی مجبور نباشد برای برگزاری دیدار‌های خانگی به مشهد بیاید و به ورزشگاه امام‌رضا (ع) پول بدهد.

روابط‌عمومی باشگاه نساجی با انتشار پیامی در صفحه‌های منتسب به این باشگاه اعلام کرد که وزیر ورزش‌وجوانان باتوجه‌به آماده‌نبودن ورزشگاه خانگی نساجی به‌دلیل اجرای عملیات بهسازی و تعویض چمن، با هدف احترام و نگاه ویژه به مالکیت باشگاه نساجی به‌عنوان بخش خصوصی، دستور داد هیچ هزینه‌ای بابت اجاره ورزشگاه آزادی برای مسابقه با مس کرمان از نساجی دریافت نشود. این میزبانی در شرایطی از مشهد گرفته شده که زمزمه‌های برگزاری فینال جام‌حذفی در ورزشگاه امام‌رضا (ع) به‌دلیل اتفاقات بازی ایران و لبنان کم‌رنگ شده است و به‌نظر در ادامه فجری‌های شیراز هم دوباره به حافظیه برمی‌گردند تا با بهره‌گیری از کمک‌های این‌شکلی از وزارت ورزش، پول اجاره به ورزشگاه شیک مشهد ندهند. اتفاقی که می‌تواند دوباره ورزشگاه امام‌رضا (ع) را به خاموشی ببرد.

همه این‌ها درحالی است که شنیده شده تیم فوتبال شهرخودرو مشهد هم تصمیم گرفته است دیگر در مشهد بازی نکند. ظاهرا مسئولان این باشگاه که چندی است به‌دلیل بحث هزینه‌های ورزشگاه امام‌رضا (ع) به‌صورت رایگان در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) بازی می‌کنند، به مسئولان ورزشی و غیرورزشی استان پیغام داده‌اند که در صورت رایگان در اختیار قرار ندادن ورزشگاه امام‌رضا (ع)، بقیه بازی‌های این تیم را که میزبان است، به تهران می‌برند. شایعه‌ای که هنوز از مالک و مدیران باشگاه شهرخودرو تأیید رسمی نشده، اما به‌شدت در شهر پیچیده است و دهان‌به‌دهان می‌چرخد. شهرخودرو از شش بازی آینده‌اش در سه بازی برابر تیم‌های فولاد، صنعت نفت و پیکان میزبان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->